opc_loader

Retourneren
 

Alle bestellingen worden professioneel verpakt en gecontroleerd in ons magazijn. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, neem dan gerust contact op en we lossen dit uiteraard zo snel mogelijk op. 

Je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (uiteraard zijn we wel benieuwd naar de reden). Je hebt vervolgens nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen en het aankoopbedrag minus verzendkosten terug te krijgen. Je kunt je bestelling retour sturen in de originele verpakking, in de meeste gevallen met brievenbuspost. We ruilen het pakketje dan voor je om of storten het aankoopbedrag retour via onze betalingsprovider.
 

Stap 1: Mail een retourverzoek naar support@goedkopezonnebrillenshop.nl, je ontvangt van ons dan een retourformulier.

Stap 2: Verzend de retourzending naar het onderstaande retouradres. Dit kan in de meeste gavallen met een brievenbus pakketje. Bewaar altijd de track and trace code van je zending.

Stap 3: Je ontvangt bericht wanneer de retourzending bij ons is ontvangen en verwerkt.
 

Retour adres:

Goedkopezonnebrillenshop.nl (BB trading BV)

Luitertweg 30

4882 TD Klein Zundert

Nederland

Toch niet tevreden?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@goedkopezonnebrillenshop.nl. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om je klacht op een nette manier op te lossen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.